Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh prostředí pro ladění vícejádrových systémů
Klčo, Michal ; Matula, Peter (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Táto práca popisuje problém ladenia man-core systémov s využitím intergrovaného vývojového prostredia. Predstavuje niektoré z integrovaných prostredí, debuggerov, ich funkcie a analyzuje ich. Táto práca tiež opisuje návrh a implementáciu modifikácií týchto nástrojov, ktoré pomáhajú uživateľovi ladiť many-core systémy efektívnejšie a pohodlnejšie.
Inkrementální statická analýza pro jazyk YARA
Dvořák, Vojtěch ; Kolář, Dušan (oponent) ; Regéciová, Dominika (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat programovou knihovnu, jež umožní inkrementální statickou analýzu jazyka YARA. Jedním z hlavních účelů této nové knihovny je integrace s open-source projektem Yara Language Server, který vyvíjí firma Avast. Oproti dosavadnímu řešení, jež využívá neinkrementální přístup k analýze, by mělo dojít ke snížení nároků na strojový čas. Kromě informací o programovém řešení je součástí této práce rovněž souhrn teorie zaměřující se na statickou analýzu a její inkrementální variantu, zásadní informace o nástroji YARA a také seznámení s dosavadním řešením, s knihovnou Yaramod-v3. Dále je v práci zahrnuto také srovnání nové knihovny s tímto dosavadním řešením, v němž jsou prezentovány dosažené výsledky. Provedené experimenty ukázaly, že nová knihovna je schopná provést inkrementální analýzu modifikované sady pravidel přibližně 20× – 2000× rychleji v závislosti na konkrétní sadě.
Responzivní webová rozhraní s využitím CSS frameworku Bulma
BURDA, Jakub
Cílem bakalářské práce je představení možností využití CSS frameworku Bulma, který má usnadnit a urychlit kódování webových stránek nebo webových aplikací. Bulma je open source CSS framework založený na CSS Flexible Box Layoutu (tzv. flexboxu) a CSS Grid Layoutu (tzv. gridu), jehož použitím docílíme automatického uspořádání responzivních prvků v závislosti na velikosti obrazovky, webová stránka se stává plně responzivní. Framework Bulma je knihovna CSS tříd, kterou je možné použít buď jako předkompilovaný .css soubor nebo jako .sass soubor, aby bylo možné framework přizpůsobit potřebám webdesignéra. V případě použití .sass souboru je pak Bulma plně modulárním frameworkem. V teoretické části bakalářské práce budou vymezeny základní pojmy úzce souvisejicí s frameworkem Bulma (např. flexbox), uvedeny jeho vlastnosti, představeny technologie související s frameworkem a popsána instalace potřebného softwaru pro práci s technologií Bulma. Dále pak budou představeny další typy CSS frameworků jako Bootstrap, Foundation a Pure k porovnání s frameworkem Bulma a následnému zpracování výhod a nevýhod samotného frameworku Bulma. V praktické části bakářské práce bude zhotovena responzivní webová stránka pomocí frameworku Bulma k představení možností, které tato technologie přináší a zároveň také k demonstraci praktických výhod a nevýhod frameworku Bulma.
Tool for editing PDDL projects
Chomut, Miroslav ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Názov práce: Nástroj na editáciu PDDL projektov Autor: Miroslav Chomut Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedúci bakalárskej práce: Mgr. Tomáš Plch Abstrakt: Planning Domain Definition Language (PDDL) je jeden zo štandardných jazykov, ktoré sa používajú na definovanie plánovacích domén a problémov. PDDL je syntakticky komplikovaný jazyk, a preto sa vývojári často dopúšťajú syntaktických a sémantických chýb. Práca s rozsiahlymi PDDL súbormi je náročná. Na rozdiel od imperatívnych programovacích jazykov (napr. C#, C++), pre PDDL neexistuje vhodný rozšírený editor. Našim cieľom je poskytnúť vývojárom nástroj na komfortnú editáciu PDDL projektov, ktorá je známa z nástrojov pre imperatívne programovacie jazyky (napr. Microsoft Visual Studio). Táto práca popisuje náš nástroj, ktorý nazývame PDDL Studio a podporuje a) zvýrazňovanie kódu, b) kontextovú kompletáciu kódu, c) detekciu chýb s interaktívnou tabuľkou chýb, d) kolapsáciu kódu, e) projekt manažment, f) XML export a import, g) integráciu plánovača a h) bežné funkcie editorov (napr. párovanie zátvoriek, číslovanie riadkov). Náš nástroj je multiplatformový a je navrhnutý na zvýšenie efektivity PDDL vývojárov a sprehľadnenie kódu. Kľúčové slová: Problem Domain Definition Language, Integrated Development Environment, editor, syntaktická...
Tool for editing PDDL projects
Chomut, Miroslav ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Názov práce: Nástroj na editáciu PDDL projektov Autor: Miroslav Chomut Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedúci bakalárskej práce: Mgr. Tomáš Plch Abstrakt: Planning Domain Definition Language (PDDL) je jeden zo štandardných jazykov, ktoré sa používajú na definovanie plánovacích domén a problémov. PDDL je syntakticky komplikovaný jazyk, a preto sa vývojári často dopúšťajú syntaktických a sémantických chýb. Práca s rozsiahlymi PDDL súbormi je náročná. Na rozdiel od imperatívnych programovacích jazykov (napr. C#, C++), pre PDDL neexistuje vhodný rozšírený editor. Našim cieľom je poskytnúť vývojárom nástroj na komfortnú editáciu PDDL projektov, ktorá je známa z nástrojov pre imperatívne programovacie jazyky (napr. Microsoft Visual Studio). Táto práca popisuje náš nástroj, ktorý nazývame PDDL Studio a podporuje a) zvýrazňovanie kódu, b) kontextovú kompletáciu kódu, c) detekciu chýb s interaktívnou tabuľkou chýb, d) kolapsáciu kódu, e) projekt manažment, f) XML export a import, g) integráciu plánovača a h) bežné funkcie editorov (napr. párovanie zátvoriek, číslovanie riadkov). Náš nástroj je multiplatformový a je navrhnutý na zvýšenie efektivity PDDL vývojárov a sprehľadnenie kódu. Kľúčové slová: Problem Domain Definition Language, Integrated Development Environment, editor, syntaktická...
Návrh prostředí pro ladění vícejádrových systémů
Klčo, Michal ; Matula, Peter (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Táto práca popisuje problém ladenia man-core systémov s využitím intergrovaného vývojového prostredia. Predstavuje niektoré z integrovaných prostredí, debuggerov, ich funkcie a analyzuje ich. Táto práca tiež opisuje návrh a implementáciu modifikácií týchto nástrojov, ktoré pomáhajú uživateľovi ladiť many-core systémy efektívnejšie a pohodlnejšie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.